tisdag

Sitter i skolan har information och layout. Var nyss ute på en rök med lisafisa som jag inte träffat på länge. iaf blir det inte så mkt jobb sitter mest och pratar med åsa " halv morsan " om att jag måste börja med körkortet ;p så ska jag typ få låna några skivor av min bror om han har kvar dom ..
Ja har iaf lektion nu ochdet är så¨jävla drygt att sitta och skriva av en bok när man vet hur man ska göra . Hungrig är jag ocskå men säg någongång jag inte är det innan lunch ;p
Slutar vid 4 sen ska jag hem och käka något sen kommer mami och hämtar upp mig så drar vi och solar , sen vet jag inte vad som händer idag , det ser man somsagt sen ;)
Kanske man skulle ta en promenad ..
Jaja nu ska jag fortsätta "jobba" skriver kanske senare ;p
Vill ha sommar!!!!
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0