30/10

som sagt är ju i stockholm ..var svin nervös när jag skulle flyga men det gick faktist bra , förutom att jag fick sjukt ont i öronen å hörde inte vad mamma sa när jag kom fram :s
For iaf med mamma till karin å lisa drack ett glas vin sen gick jag lisa och matilda på någon krog drack en öl sen for vi vidare till en annan som det kosta 160 att gå in :S Kom hem ganska tidigt tror klockan var 1 något ..
Vakna idag vid 11 började med att försöka väcka mamma men hon mådde ju kasst så hon fick sova ett tag medans jag ringde jesper å prata på med han :)) sen när mamma väl klev upp så drog vi in till stan eller vad man nu ska kalla det , men morsan var ju inte så jävla pigg så jag gick typ runt själv å kolla :) senare åkte vi vidare till slussen för att möta upp lisa å karin sen gick vi runt lite överallt ..
kan he in lite kort sen när jag kommer hem :))
Nu ska jag nog äta å fixa till mig lite puss puss ;-)

juste måste bara säga att vi har hotellet just vid globen eller om det är fastbyggt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0