24/9

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -
 aaa:)<3
 Har du någon kille just nu? - komplicerat men jaa.
 Har du dumpat någon?- jodå
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? -ne inte vad jag kommer på.
Vem kramade du senast? - <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - antagligen inte!! 

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - mamii;)
Trivs hemma? - Borta bra, hemma bäst.. right?=)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? -jo,-när jag var liten , men kom tillbaka likafort.
Har skrikit och slagit din mamma? -skrikit en hel del, men inte slagit.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde?
 -
haha jodåå
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - inte vad jag kommer på nu .
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla betyder nog lika mkt :)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - det är väl klart?<3

VÄNNER:

Du har vänner? -
jadåå de har jag
Du brukar vara med? - dom jag trivs med. 
Vem/vilka var du med sist? - <3 jonas willson jacke och jb
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? -jappp klart
Är det okej att ha kill-kompisar? - förmodligen!
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja,typ ganska många av dom ;d<3
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej nej , så dum är jag inte
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nooop

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? -
nej nej inte orken till de.
putar med läpparna på kort? - nej ;o
Tar kort på dina bröst? - nääää haha!!
Super dej packad varje helg? - ibland kan man få i sig lite för mycket , men det händer inte ofta.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - ne, kan jag väl ändå inte påstå.

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? -
aaa
Vad var det för sorts alkohol? - senaste var vin å sprit :p 
Brukar du dricka alkohol? -
jaappppp!
Tycker du om öl? -öl är det bästa <3

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? -
jo det kan man säga.
När grät du senast? - i måndags :/
Du har gråtit över en kille? - joo ..
Vem bråkade du senast med? - bråka å bråka jag och morsan hade en diskution.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0