7/4

Jaah nu skriver jag här igen . Har precis diskat å tagit bort lite grejer från mitt rum å fixat i vardagsrummet! Det kan ju inte se ut om hej kom å hjälp mig imorgon :p För efter skolan å praktiken ska jag hem å sova ett tag!
Annars idag praktiken gick bra fick prata lite finska med en "dam" om jag ska låta fin . Hon skulle ha campo som hon utalade det så bad henne prata finska så jag skulle förstå något! Sen var det 2 st som kom å fråga vart kassan var :S tycker man ska gå runt hela butiken först och inte fråga dirket man kommer in men jaja !
Sen drog jag in till stan skulle köpa partysaften klart till imorgon så stanna ett jävla bra tag i stan ingen aning om varför men det var ju skoj :D
Kom hem vid 6 så har jag diskat letat nå bra musik hunnit med att städa osv som jag sa tidigare hehe. Man hinner med mycket när man inte sover på dagarna som jag brukar göra!
Men nu har jag jävligt lite att göra så slår nog igång tvn å ser om det finns nå bra att titta på tills bb börjar ;)
Mamma kommer hem om någon timma , vet inte hur länge hon blir hemma denna gång kanske över helgen men jag har ingen aning.
jaa då har jag väl inge mer att säga er! eller jo hahahaha när jag skulle åka hem stod jag bara å smila å bussgrejen ba ja du är nog den gladaste jag har sett idag haha. Men får ju någon störnin när man står på praktiken å ler åt alla å säger hej ;)
såå klar haha ♥

bella storhandlarn ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0