20/1

god morgon . Sitter i skolan nyss har käkat min frukost å lyssnar på musik +att jag håller på med denhär jävla nätbutiken :/
Vi ska göra en egen butik på nätet och det är inte de lättaste kan jag säga . Hör amanda här bredvid hur irriterad hon blir för det går inte som hon vill haha , hon är så söt när hon blir sur och efter ett tag sitter hon å skrattar ;)
Annars går vi till halv 4 idag å sen ska jag hem å diska städa å de för mamma kommer ju hem imorgon när jag är ute å har trevligt :)
Fick veta igår av min kära kusin att vi har släktträff på lördag hos min moster på lördag med mat å säkert bastu :D
Senare idag skriver jag om dag 3 som är en bild på någon i din familj å lite info :)
ne nu ska jag försöka få igång denhär jävla butiken ni kan ju kolla själv hur den ser ut nu men skratta inte!!!
http://ojaslinser.e-butik.se/ haha
Ha det bra så länge :)


Kommentarer
Postat av: amanda

haha jag är ganska söt ;) men fan vad less jag blev!!:p

2011-01-20 @ 13:33:07
URL: http://amaanndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0