28/1

Dag 9: Någon i din släkt
Finns så många i min släkt men jag kan ju ta moster som jag ska sova hos i helgen när vi åker till kåbdalis .
Hon är världens bästa moster å hon ställer alltid upp och lyssnar och kommer med råd när man behöver någon att prata med !
Hon har alltid funnits för mig och lisa och det kommer hon nog också att göra i framtiden!
Och hon ställer alltid upp om de är något , tex jag HATAR ju att sova ensam hemma när mamma är ute och reser som hon kommer göra nästa vecka , så jag vet om jag inte vill sova hemma så kan jag antingen sova hos henne!!
Finns så mycket att förklara om henne men hon är världens bästa moster å kommer alltid vara det !!:D
Ann-helen tack för att du finns :) <3




Så söt hon är (:

Iaf så blir det att åka till kåbdalis idag om det inte blir några ändrade planer! Hade velat träffat min sprätt typ nu men jag får väl vänta ett tag till. Det var länge sen jag träffa han :(
Annars så måste jag åka in till stan snart å fixa alla grejer som ska med till kåbban! :)
ha en trevlig helg folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0