trååk

Har du fått en kyss den närmsta veckan? Josse fick min nyårspuss när inte jesper var här;)
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mamma isf
Hur lång är du? 162
Vilken är den senaste filmen du sett? en som gick på tv nyss
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: haha ja. fett trött, ska typ duscha och försöka få i mig nå mat.. själv?
Föredrar du att ringa eller skicka sms? bror på
Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
När såg du senast din mamma? innan hon gick å la sig
Icke godkänt i något ämne? ig varning JA:(
Mvg i något? Noop
När vaknade du idag?vid 2 tiden
Vilken är din favoritplats? kommer inte på något nu
Vilken plats föredrar du minst? vet inte
Vart tror du att du befinner dig om tio år? det får vi se då ;)
Hur många kuddar har du i sängen? fyra
Var har du bott/bor? någta ställen i Haparanda och många många ställen här i Luleå
Tycker du om kinamat? Mest friterad kyckling
Tycker du om kaffe? ibland 
Vad dricker du helst till frukost? cola,oboy eller nå
Kan du spela poker? njaaa.
vet du någon med samma födelsedatum som dig? Henke vet jag iaf
Vill du ha barn? jo det vill jag men inte just nu
Kan du några andra språk än svenska? engelska och finska
Har du någonsin åkt ambulans? noop
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är mysigt och bassängen är varm ;)
Vad spenderar du helst pengar på? olika
Är du cool? noop
Vad har du närmast dig just nu som är rött? en filt
Kan du byta olja på bilen? säkert om någon visar mig först
Vilken var den senaste boken du läste? håller på med hungerspelen i skolan
Dansar du i bilen? gjort de engång :D
När var du i kyrkan senast? i somras var brudtärna
Hur många hål har du? beror på hur ni menar , men har hål i tungan och naveln
Har du någon piercing? jaa
Har du någon tatuering? inte än
Gillar du någon just nu ? - klart jag gör
Provat röka eller snusa? har prövat snusa men de var inte min grej , men jag röker
Har du pojkvän/flickvän? aaa världens underbaraste pojk(A)
Vad ska du göra ikväll? gå och sova snart klockan är som 02:35
Har du några syskon? nee men jesper tornin säger jag som min bror för vi har bott under samma tak sen jag var 9 år tror jag :)
Hur mycket pengar har du på din mobil? exakt 148,09 kr ;)

har sjukt tåkigt

när jag fyllde 18 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0