3/5

lika att skriva nu innan jag somnar.
Gårdagen var det ju skola . Jag och åsa tog en "promenad" på idrotten så vi hade typ 3 timmar hår :)
Under hålet kom oskar och träffa oss så gick vi vidare och tog en rök med fredrik sen var det bara att gå in till stan med josse och oskar :)
For hem ganska tidigt och somna direkt . Vakna vid 7 av att mamma säger att vi ska fara och äta på max sen ringde lollo så for jag förbi hon på varvet . Men vart inte där länge , vi for vidare till adam där han petter och erik satt  å spela :P Mamma kom och hämta mig vid 11 tiden så for jag home ..

Idag då , skola sen gått på stan och fått med mig lite saker hem därifrån och nu ska jag sätta igång och städa rummet och vänta på mat!
Sen får man se vad kvällen har att erbjuda på :)) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0