21/8 - 22/8 - 23/8

21/8 : börja med att jag och josse fixade alkohol , sen drog jag hem fixa mig sen for jag till josse å käka, sen gstad till lisa, kvällen börja ju roligt , men sen vart jag bara irriterad när jag fick veta massa grejer , och grejer som hände , men skit samma , annars vare trevligt .. sen kom Emil Frank Blom Peter och Linda för en sak , men fick iaf åka hem med dom sen ;P hade iaf roligt i bilen , men frank och blom var ju taskiga ;P haha sen for jag hem ;D

22/8 : skulle inte alls dricka , men ringde bella och fråga om vi skulle hitta på något , så sa jag att jag var sugen på att dricka , så de vart ju att dricka ;P for till gstad vid 9 tror jag den var , sen kom erkki kk mogge och någon tjej å hämta mig , var ju nice fick iaf sprit :D och jag vart lite för full såg dubbelt av allt men men , kom hem vid halv 5 tror jag den var ;p

23/8 : vaknade precis , ont i halsen som fan , bara jag inte får den där jävla halsflusen igen . har haft den för mkt nu , men då får man ju hoppas på de bästa att jag åker in på operation ;P
men är ju inte säkert att jag har de än ;P är faktist inte bakis idag , eller seg i kroppen är jag som satan ;p
imorogn äre skola. hur fan ska jag palla mig upp?:O aja men de löser sig , nu orkar jag inte sitta här å skriva ;D

PÖsS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0