vilken helg !:P

fredag: var hemma hos linn på förfest sen drog vi till örnäset vart lite tjorv så jag och lisa drog med adam och tobbe till någon fetfest träffa massa polare som gått i min klass de var skoj som fan . sen skulle jag och lisa gå hem vid 4 tror jag . vi kom bara till statoil för vi vart hungriga så träffa vi en kille som sa att vi skulle med på efterfest så vi hängde med för de skulle bjuda oss pa taxi hem . slapp ju gå hem iaf. var hemma vid kl 6 sov hela lördagen .

Lördag: drog till gstad skulle dricka men de vart tjorv där också så drog till sunderbyn till innebandytuneringen och var där ett tag med mogge adam jocke och oskar . sen drog vi till kajsa då kom jonas tessy teddy och fredde dit . men teddy och fredde drog hem sen . så vi fixa skjuts vad jennifer och micke till örnäset samma fest som på fredagen . festen stängdes ner vid 2 tiden tror jag. så gick vi till statoil jag tobbe tobbe och tessy mogge och dom andra hade redan gått in till stan . så fick vi skjuts av fälts farsa in till stan . vid 4 fick jag och tessy hem så kom mogge adam jocke och jonas till mig . dom hade ingen sovplats så dog fick sova hos mig . trångt var de iaf .
Vid 12 vakna vi så drog mogge och dom . sen somna jag och tessy om till typ kl 4 sen drog tessy hem .

Idag har jag inte gjort ett piss varit hemma och morsan drog nyss hon skulle till stockholm och kommer hem på fredag ,
ska kolla på whitpaot eller vad de heter sen beck :d

PUSS :D

Kommentarer
Postat av: erica*

shit det var inte igår man hörde nånting från dig! :D

2009-03-23 @ 21:35:19
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0