(d) :D:D

hallojsan , igår var jag bara hemma kolla på tv , eller sov nog mest ;P . morsan sa idag att jag somna vid halv 9 och vakna vid halv 12 när hon skulle gå och lägga sig ;P ja men de var jävligt skönt att vara hemma iaf :) David kom förbi med min tele också så fick han tbx sin så tog vi en sök med de också :) Gick ner till ica och köpte gotta :D
Ja men nu sitter jag här väntar på att maten ska bli klar :) hungrig som jag vet inte vad .. Var irriterad här för ett tag sen men somna ca 3 min så nu är jag på bättre humör :) Snart blire att vi far till lisa inte säkert än då men ska iaf dricka idag :) ha skojj :D
jaja men nu är maten klar , köttbullar muuuuummmaaa ;D haha

PUSSTJAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0