gulligt :E

tjenare era bögar :D
kom hem från gstad för ett tag sen ;P fyfan vad dom är flummiga där borta, tror fan inte jag skrattar så mkt på länge när jag varit i gstad , är typ alltid jurig när jag är där :S:p
ja låg typ bara i soffan och gick ut och rökte med adam och mogge då och då ;P var ganska trött ;P höll typ på att somna i adams famn :S ne men de var nära ;P
sen när jag skulle gå till bussen ser jag massa vita strängar på mina byxor, så äre mogge som kastat ett tuggumi på mig :S försökte få bort de men gick ju inte så bra ;P men kan ju inte vara sur på pojken han flyttar ju snart.
ja men var iaf i skolan idag . skippa dom två sista lektionerna vet inte varför men men , ska börja sköta mig :)
gick hem käka osv sen drog jag ut och träffa bella ett tag sen for jag ju till gstad ;D

Imorgon blir nog att dricka :D:D:D hehehe

jaja film nu sen sööööööva :D
Pusssss<3


                                               hjälp mig vilken hårfärg ska jag ha?


Kommentarer
Postat av: Lisa ;)

tkr typ den i mitten :) fast du passar i allt tkr då jag.

2009-09-18 @ 12:27:12
Postat av: vickan

Helt klart den i mitten.. passar svin bra i brunt..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0