13/12 någon minut senare

glömde bort att säga de , har tänkt göra det i flera veckor nu men har glömt bort det varenda gång ..
Funderar på att göra ett till hål i tungan så jag har 2 tänkt göra det efter nyår och ett nytt i nästan men tar nog först tungan :D
Var tycker ni om de?
Hade velat göra de nu , men har inte så mycker pengar just nu på kortet , har just å just så jag klarar mig till cigg denna månad. Blir så när man köper julklappar.
Så det blir efter nyår för vill inte göra det under nyår så man å läspar och kan nästan inte äta dom första dagarna .
De kunde då inte jag göra första hålet jag gjorde..
Eller det absolut första jag gjorde kunde jag typ inte äta , sen fick jag infektion i tungan å låg i feber osv, så var tvungen att ta ut de då :(
Sen gjorde jag ett nytt för 2 somrar sen , då kunde jag faktist äta osv :)

Så väntar till efter nyåt tror jag ;)
ville bara säga det! herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0