13/12

oj har inte skrivit på länge , men har inte haft orken till det.
Sitter bara hemma just nu å gör absolut ingenting , hade bara en lektion idag å de var idrott :)

I helgen gjorde jag hmm, ja i fredags drack jag lite först hos ingela kolla på hockey osv sen drog jag till gammelstad , men var inte så roligt där så drog ut med klywen och jokka in till stan osv . Vi fick för oss att vi skulle åka till Haparanda om de var någon fest , men det var ju så jävla dött när jag ringde å prata med folk så vart bara att vi åkte runt i luleå ..
Sen for jag hem vid 3 tiden gjorde mat sen sov jag :)

Lördagen for jag till min moster för lisa å rasmus satt barnvakt , var där nästan hela kvällen :) Var riktigt trevligt å roligt , jag å rasmus gick ut å spela bandy med småkillarna å såklart vann jag ju båda gångerna , första gången med rasmus , sen vann jag å simon ;)
Sen prata jag på med min älskling ett tag också om allt å ingenting ! :)
Vid 11 ringde jag klywen å kolla om han ville skjutsa hem mig å de gjorde han . så satt bara hemma resten av kvällen :)

ja nu vet jag fan inte vad man kan göra , funderar på att ta å ringa min älskling å kolla vad han gör eller något :) eller så tar jag å sover ett tag , låter sjukt skönt !!
hare bäst /johanna

bilder från 2005




finns mer men vill inte he upp dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0