2/12

Idag kom jag i tid till skolan för engångs skull (duktiga jag) :)
hände inte så mycket i skolan , eller hade en redovisning sen var det typ inge mer som hände!
Jessica kom och hämta upp mig i skolan så vandra vi in till stan för att ta en fika , klockan var vid 14 då :)
Sen kom Jennifer L , Josse och Lisa så satt vi å prata osv , sen mitt i allt så springer jag iväg å köper en kortlek lite å göra då men ja iaf , börja vi spela kort mitt i allt , var faktist trevligt ;)
Klockan var helt plötsligt 16 :O så kom Jessica på att vi skulle på waldorf å äta när hon kom tillbaka ..
Men tänkte att jag drar hem ist för att slösa massa pengar på mat . Men jag har ju så underbara kompisar så Josefine bjöd mig faktist ;) så söt tack så mycket , å de gick faktist på 110 kr ..
Men efter matens å drog vi till gstad träffa folk å spela kort de . Jag hann också prata med hjärtat under den tiden , han får mig alltid på topphumör å det är ju bra :D <3
Annars har vi inte gjort så mycket kom precis hem , ska lägga mig på soffan och sova tror jag , har ju inte sovit min middag .
Så somnar nog tidigare idag :)
men vi hörs gott folk puss/johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0