7/12

kunde inte somna i natt så tog å vila ögonen för ett tag sen :)
for till skolan som vanlig trött å jävlig , satt bara å skratta åt ingenting :s men man får väl ha lite roligt ibland?
Sen vart jag ju överlycklig för fick några sms av min älski :) <3 så de gjorde ju min dag!
Efter skolan drog jag å fika med josse jennifer å alix , var väl trevligt att höra på massa historier haha (;
Annars har jag inte gjort någon idag , ska förbi min moster snart å gossa med kusinerna . Eller simon å oskar är väl lite för gamla för att gossas med så får nog bli lilla isabell (A)
Så söt sist jag var där så har man börjat förstå isabell hon blir snart 2 år , men iaf först var hon blyg för mig , sen när vi hade lekt ett tag sa jag till henne "ska du komma och bo med mig sen å kanske jesper?" hon ba "aaah" så sa jag "ska vi gå nu?" och hon ba "aah (sen vinka hon åt sin mamma) å sa hejdå på något bejbispråk" ;) så söt hon var :D
ne nu ska jag gå å ta en rök sen vet jag fan inte vad jag ska göra men vi hörs ;) puss/johanna

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0