19/7

har varit ganska upptagen nu sen i torsdags så har inte uppdaterat. men i torsdags fick vi fara till kyrkan för att träna på hur vi skulle gå osv, sen gick jag lisa och lisa å tog några öl innan vi for hem för att sova :)
I fredags skulle vi fixa i festlokalen men jag slapp göra det , så jag och morsan for och köpte de sista grejerna vi behövde sen drog jag till lisa ..
Vi gick till ica och köpte gotta sen låg vi och såg på film från typ 21-04 vi kunde ju inte sova.. Vid 5 kom robert hem och han skulle sova i vårat rum så hör man mitt i allt : vad söta ni är när ni sovar . Så både jag och lisa vakna ju men somna om nästan lika fort :P
Mona kom in kl 11 på lördagen och sa om 1 timma ska vi vara på hotellrummet så det var bara att kliva upp och duscha sen åka till hotellet för att fixa oss :P
Sen var det fotografering halv 3 och efter det for vi till kyrkan .
Det var då alla börja bli nervösa men det gick ju bra iaf :)

Sen åkte vi till rutvik för att äta och dricka gott till maten :)
Orkar inte ta upp allt her upp nå foton ist :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0