3/7

kan ju börja med gårdagen , börja med att jag steg upp vid 1 tiden sen drog jag till stan köpte skor och alkohol sen käka jag på max, sen hem för att fixa mig .. Jennifer kom till mig så börja vi dricka sen drog vi till ingela för att jag skulle måla naglarna :D Efter ett tag drog vi till jokka senare fick vi skjust till boden ..
Nog var det nog ganska roligt men sen när man skulle hem var ju ett problem för mig och jennifer HÄHÄ
Ne men när vi kom till boden gick jag och pissa i en buske och just när jag dragit upp byxorna kommer en polis och frågar vad jag gjorde i busken och det jag klämde ut mig var att "Jag sminka mig och var påväg att spy" sen sa dom inge mer om det, gick in på området i ena öltälter var nog där mestahels av den kvällen sen hem :)

Idag blir det bara att sitta hemma och ta det lungt :D














Kommentarer
Postat av: celina

sötjohanna! Va snyggt det var med hål i läppen btw! :D:D:D:D:D missyou! <3

2010-07-06 @ 22:03:25
URL: http://ffluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0