12/6

har inte uppdaterat på länge, men fyllde år i tisdags , fick massa fina grejer :) I onsdags var jag med bella och bia åkte någon bil sen drog jag ut med krille och dom var riktigt trevligt :) Igår for jag till josse vid 4 tiden? käkade där tog en öl till maten gött var det kan jag säga, sen gick vi in till stan mötte tomas och dom gick och köpte en cider sen efter det gick vi ner till norra hanm och drack lite sen vidare till udden :) men där vart man av med alla öl som inte var så roligt , men drog ut då till kafelino med folk :) var dött i början sen kom det bara mer och mer folk :) var hemma kring halv 2 tror jag?:P
Idag blir det att umgås med josefine igen , blir kanske att vi drar till crusingen men vet inte än , annars hittar vi alltid på något :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0