30/6

ja klockan är ju ganska mycket nu ska gå och se en film men tänkte att jag skriver lite här före om jag då kommer på nå bra att skriva men det tror jag ju som inte.
Men idag har jag vaknat vid 14.40 av att mamma ringde steg upp gjorde mat och fixa mig lite, drog in till stan träffade på bella där så lämnade hennes väska som hon lämnat hos mig förra veckan ..
Vi gick och satte oss vid den nya parken vid smedjan pratade på om allt möjligt sen fick jag ett sms, så vi vandrade vidare till dead mans hand eller vad dom heter nu och så gjorde jag hål i läppen :)
haha tonni stod och kolla på mig hela tiden medans hon gjorde hålet och sa : men vafan ingen miin gör du ju ens jaja nu tjejer..
sen drog jag vidare till gstad pratade med lisa och jennifer om fredagen så nu ska vi bara lösa vem som vill skjutsa hem oss på natten för typ 250 eller något liknande, men det brukar ju som lösa sig :p

Sen annars har jag bara suttit här hemma eller gick över till ingela med mamma och kolla på nå fotboll men är ju inte så intresserad av det så gick hem efter ett tag och nu sitter jag bara här.. :D

Imorgon ska jag nog in till stan och köpa vet inte vad man kallar det med kan visa kort imorgon så får ni väl se om ni vill , sen annars vet jag inte vad som händer, antar att jag kommer ha ett sms av lisa ylikangas imorgon när jag vaknar som det står : kom till gstad nuu!! hähä :D

ne nu vart det mycket jag skrev tillslut så ska sluta nu innan jag påbörjar något nyss :)
Puss/J

innan balen i 9an :)
1 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0