söndag..

igår gjorde jag inte så mycket låg bara hemma och tog det lungt och skönt kan jag säga att det var :)
I morse vakna jag av ett jävla liv nere på gården nå band spela osv , så kom mamma in ska du med ut det är tunadagen? så hoppa upp ur sängen och ser en massa jävla folk där nedanför, ja så gick vi ut ställde oss i kö för mat och fick stå i ca 30 min :S efter det gick jag ingela morsan och nathalia en tipsruna , man kunnde vinna några priser men jag har ju som aldrig tur .. så jag och morsan gick hem sen hör man från balkongen när dom börjar rolpa upp vinnare så jag och mamma går ut på balkongen och lyssnar! Efter ett tag hör man 9 rätt Johanna nr 66 och jag ides ju inte sprina ner för någon mugg eller vad det var så satt kvar. sen efter ett tag hör man mammas namn så vann hon också något men vi orkade inte gå ner och hämta det,
Sen drog vi till gammelstad för min kusin fyller 9 år idag men han var då inte hemma så vi fika sen drog vi :)

Har sovit nu ett tag på soffan vakna av att mamma står med en kebabpixxa just bredvid nosen på mig så smaska i mig det och kollat på någon film på 3 an riktigt mysig söndag ändå :)

Som ni ser är min blogg omgjord men den är inte klar än . det ska fixas mer imorgon och det är http://eelinlager.blogg.se som fixar en åt mig :) så får se imorgon hur hon gör det :) tack iaf gumman ;)

Nu ska jag ta och hoppa i säng och slå på en film så man inte sover bort hela dagen imorgon Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0