Dancing in the moonlight <33

Ja gårdagen var helt okey vad jag kommer ihåg iaf ;) Började hos mig iaf jag och tessy, sen ringde hon folk någon ante och hans kompisar.. sen kom josse och jennifer sen senare adam å stina . ja vi drog iaf till hertsön var typ där 2 min sen for jag och tessy till skurholmen ;p Tessy var så jävla packad så jag vet inte . lillgumman började dansa mitt i allt hahah :p sen for vi hem till mig och sov :)

Just nu är tessy påväg till mig ska lösa alkohol till henne , sen blir det väl att sätta igång igen med att börja fixa sig ;P eller kanske sova en -två timmar först med det ser vi sen ;)

kan inte släppa låten Dancing in the moonlight , så gullig ;p

Min och tessys favvolåt igår ;)


Kommentarer
Postat av: my

haha jag har sett mellony live:p

fin blogg!:D

2010-03-08 @ 21:07:07
URL: http://mywahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0