20/5

kom hem för ett tag sen har hunnit käka och tat en rök . fick sluta tidigare idag för att jag är färdig med bildkursen fick G nöjd med det iaf ;p inte hänt så mkt annars umgåts med amanda hela dagen typ i skolan . det var länge sen som fan saknar ju henne den lilla snippan . ja vi satt och stekte utanför skolan sen lektioner då ..
Var och handla med morsan så fick jag en hårfärg av henne så gullig hon är <333 Får hoppas det blir ökx imorgon inte säker men får hoppas , skulle nog faktist vara riktigt skoj tror jag ;) får veta mer ikv hur det blir.
Ne nu ska jag gå och färga håret tror det kommer bli ganksa slitet men vill inte se ut som en morot i håret :p

Puss/J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0