10/11

hoho på er , har tänkt på en grej å tror ni också har gjort det . De är julafton snart ju :-d kom på de när jag drack en julmust.. fan vad tiden har gått fort men det är ju bara bra , för då blir de sommar snart igen :D saknar dedär när man stiger upp på morgon solen och den blåa himlen lyser in i rummet , man gör lite mackor osv sen knallar man ner till tunabeach gud vad jag saknar dedär :)


Från de ena till det andra så kom jag precis hem , for till gstad å bada med massa underbara folk :)
så nu är man lite trötter hoppas man får sömn i natt bara, vakna där vid 13.30 idag men nog var de gode skönt att sova kan jag tala om för er ;)
Ja men iaf sen drog jag med tessy till bowlingen köpte cigg sen gick vi till mig :) Lisa å Rasmus kom sen förbi så fick vi för oss att vi skulle fara å bada med allt folk , så då gjorde vi ju de å trevligt var de.. Ska snart börja diska . Morsan skulle ju komma hem idag men då vart hennes flyg inställt men vet inte varför , hon skulle ringa å berätta mer sen .

Imorgon åker jag till hjärtat efter skolan å hälsar på han några timmar , ska bli skojsigt :d <3


ska kolla några avsnitt av andra avenyn nu , så vi hörs Puss/J

jessica å jag förra året?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0