24/11

en månad kvar till julafton ;)
jag har planerat att gå ut den 25 , inte en dag innan det hehe ;D
Blir nog att fira jul hos pappa i haparanda , men vet inte än får se sen senare hur det blir .
Dagen börja med att jag klev upp vid 9 duscha osv , gick till bussen 50 å den skulle gå 54 men NE kolla på klockan den var 53 å bussen åkte iväg .. så det var bara att gå hem igen å vänta på nästa som gick 24 över .
Det var ju ganska så kallt ute kan man säga :/ men lilla jag var smart å tog med pengar å köpte  varm oboy :D
Vet att det heter varm choklad men säger aldrig de..
jaja sen fick vi lunch käkade å väntade på att nästa lektion skulle börja . hände inget där förutom att jag fick mitt frånvaro pappet , å det har faktist blivit mycke bättre än tidigare :D :D
Å nu sitter jag ju här å fryset, men värmen kommer nog snart ..
ska avrunda här tycker jag, kanske uppdaterar senare ikv:)
puss/J
åker till min snygging på fredag :)

frånvaron , de svarta är oanmäld frånvaro , de gråa är anmäld frånvaro , å de vita har man varit närvarande i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0