28/11

tjohooo :)
Kom hem från kalix för ett tag sen , har haft en underbar helg kan jag ju säga :)
kom ju dit i fredags vid 5 tiden , fick vara med han till 9 sen åkte jag till stugan jag skulle sova i ..
Det fanns en tv i stugan men den funkade typ inte så fick ligga i rummet tills jag somna sen vakna jag av att jesper ringer vid 10 tiden . Så kom dom å hämta mig sen låg vi bara å mös kolla på film osv :)
typ de vi har gjort i helgen , tiden gick alldeles för fort men man träffas ju fler gånger ;)

Har jag missat något i luleå?(A)
har inte haft någon dator , inga pengar på telefonen eller nå :/ så har typ inte kunnat prata med någon .
Så om någon vill får dom ringa å uppdatera mig ;) haha
vi hörs imorgon eller någon puss/J



det var svårt att få me han på kort :/



<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0