7/11

kom precis hem från haparanda :) janne var snäll å skjutsa hem mig för han skulle till gällivare , nog för att det blir en omväg men jag klagar inte (A)
I fredags tog jag då bussen till Kalix 13.45 var framme 15.05 sen kom hanna tror jag hon hette å hämta mig så åkte vi till jesper :)
Var riktigt roligt att träffa han , de enda var att tiden gick så jävla fort :/ klockan vart 7 så jävla fort . men får fara dit fler gånger :)
Fick ett jätte fint armband ha jesper (A)
 fint va?(A)  (tryck på bilden så blir den större)
Ja men sen fick jag skjuts till busstation i kalix å hoppa över till jannes bil han kom å hämta mig , åkte till happis var i stan ett tag sen for jag hem till pappa å kolla på tv tills jag somna :)
Igår gjorde jag inte så mycker sov mest hela dagen å for en snabb sväng till stan för att köpa cigg sen var jag bara hemma å mös på :) Skönt med en lugn helg faktist.. ska ta och ringa jesper nu å kolla vad han pyslar med :) Puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0