min förebild

Min förebild är nog faktist Jennifer Pantzare :)
Så som jag känner henne så är hon en person som är ärlig säger nästan allt hon tycker å tänker , hon bryr sig om folk ,lyssnar på vad dom har att säga, kommer med råd . Hon är helt enkelt inte blyg för att säga det hon tycker å tänker!
Det finns så mycket man kan skriva ..
Hon är alltid på topphumör (iaf när jag träffar henne) , Man har alltid super super kul med hon i närheten .
Hon har ett leende på läpparna helatiden (men ibland är det ett mongoleende , ni vet sådär kolla i kors å se ut som ett mongo ) hahaha  så som hon är liksom.
Gud det finns så mycket , men ni som känner henne kanske vet jag menar :)
men hon är iaf min förebild ska ni veta :D

Vilken är eran förebild?(:

Jennifer Pantzare


puss/Johanna


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad du är söööt! =) <3

2010-11-29 @ 22:54:04
URL: http://jenniferpantzare.blogspot.com
Postat av: johanna

svar : klart ;) <3

2010-11-29 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0