13/10

sov hos ingela igår därför jag inte uppdaterade :) har faktist sovit riktigt bra i natt å de var skönt .
började 5 över 10 idag å gjorde typ inget på första lektionen, sen fick vi lunch så träffa jag tessy å josse å massa folk , sen var det bara att gå in å göra ett prov .
TROR det gick ganska bra ändå , skrev på allt men då vet jag ju inte om de är rätt..

Efter skolan gick jag till stan mötte upp bella sen kom daniel med massa lappar som vi skulle dela ut på bilar , inne i stan på alla parkeringar sen på storheden :o) tog kanske 2-3 timmar men det gick ju fort :) fick ju pengar för de också!! Så nu sitter jag här hemma å gör absolut ingenting , rädd att jag kommer somna så måste ta å hitta på något ..
orkar inte skriva mer herrå

saknar dig otroligt mycket hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0