14/10

har inte alls sovit nå bra i natt , kolla sist på klockan tror den var vid 6 då :/ sen vaknar jag av att mamma ringer 07.51 å frågar om jag är vaken men det var jag ju inte , så vart lite småstressigt ..
Sover inte alls bra om nätterna nå mer :/ men de kanske går över , men då borde jag ju inte däcka på dagarna då men men
Ja men kom iaf till skolan vid 9.15? å gjorde typ inget på svenskan.. sen hade vi handels å där var det bara snack om frånvaron , å lärarn var inte så glad på mig , fick csn varning osv :/ men ska skärpa mig nu !!
Sen sista lektionen låg jag bara på golvet å emilia satt bredvid mig hähä ;D
Gick på stan sen med bella å träffa massa folk å kolla på kläder , å jag är ganska kräsen nu när det gäller jackor , för jag kan ju inte köpa en bara för köpandes skull för då vet jag ju själv att jag inte kommer använda den .. men har fastnat för en å ska fan ha den ! haha :D

Juste när jag steg upp å kolla ut från fönstret var det fan vitt överallt :s fan inge roligt , de enda som är bra med vintern är KÅBDALIS ;-) .
jaja nu ska jag börja ta fram kläder jag ska tvätta , har tid om en timma :)
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0