18/10

slänger in ett inlägg innan jag måste sticka till bowlingen :) Var i skolan idag då var först hos hjördis å gjorde massa grejer . sen hade vi idrott det var ju inte så roligt så var med till å från i de ;)
vid kl 2 hade jag finska å emilia har börjat de nu också , så det var så roligt att höra henne när hon försöker säga nå ord när han inte har finskan i sig :) haha men men det gick kanon ..
Efter skolan drog jag till gstad å simma med min älskade kusin , kanske vart 10 längder sen åkte vi kana :D riktigt rolig ska jag säga .
Kom hem för ett tag sen å när jag kommer in ser jag att jag fått ett brev , hann inte ens klä av mig så hade jag redan satt mig ner å läst de :) helt sött vart ju tårögd :)<333
jaja men ska snart till bowlingen hade helt glömt bort de , men tur så har man lillbrorsan oscar som ringer å påminner mig om de :)
Ne nu måste jag diska lite sen dra mig mot bowlingen . puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

lillbrorsan?:p du har ju ingen lillebror ;o

2010-10-19 @ 14:26:37
URL: http://amaanndaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

oskar kallar mig för storesyrran så då får jag kalla han lillebrosan :)

2010-10-30 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0