20/10

hmm vet fan inte vad jag ska skriva men.. Varit i skolan idag gick faktist riktigt bra , jag emilia och yasmina redovisade faktist :D Ne men det gick faktist riktigt bra tyckte jag ..
Hade ju bara 2 lektioner så gjorde inte så mycket.. Efter skolan for jag hem klockan var vid 3 då? somna å vakna nu kl 7 så får hoppas att jag somnar när jag väl ska sova :)
Fick prata med hjärtat för ett tag sen men bara i 10 min . ska inte klaga för det är ju något iaf :D <3

Ska ju åka till stockholm nästa fredag å jag ska flyga själv , lite nervös faktist har inte åkt ensam någon gång å sist jag flög var jag typ 11-12 kommer fan inte ihåg :S men men hoppas de går bra :)
De enda jag vet är att jag ska vara med Lisa Krabbe där borta på lördagen å då kanske det blir utgång ;) hähä men man ser ju ..

Just tycker ni kan gå med i denna sida , man får typ pressentkort på skor eller något när man fått lillräkligt med poäng ;) å det är mellan 200-300 kr ;)

 http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=21063


Herrå ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0