25/10

ser att jag inte uppdaterat på länge , det är ju dåligt gjort av lilla mig (A)
kan börja att skriva om helgen , i fredags tog jag det bara lungt här hemma med mamma :) vi pratade typ om allt å ingenting faktist , ganska roligt när hon sitter å pratar om sin första kärlek å massa som har hänt i hennes liv när hon var ung :D sluta med att vi gick å la oss vid 2 kanske..
I lördags hmm gjorde inte så mycket på dagen , sen frågar mamma om jag ville gå ut med massa folk som skulle ut .. så hon gav mig pengar sen vart de utgång , men de sög det var ju bara skrynkliga människor ute , så vi for vidare till rutvik , senare efter de någon lokalfest men som sagt hela kvällen sög!

annars idag for vi å bada i boden massa folk :) Andre krille viktor tog en bil . klywen tobbe jag josse å jimmy tog på den andra bilen å brumma iväg till boden , var faktist riktigt roligt var ju inte så mycket folk där dock men de gör ju inget :) Som sagt är alldeles slut nu , så blir att fortsätta på avsnitt 64 av andra avenyn ;)

juste ska ju flyga till stockholm på fredag alldeles själv :S haft haft drömmar om de men man får ju hoppas de går bra då :)
Puss/J

gumman du klarar de <3

Kommentarer
Postat av: pernilla

ja det var jag som skjutsade dom

2010-10-27 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0