21/10

de senaste 48 timmarna du..
gråtit:nej
sjungit: nja
saknar någon: joo <3
kramat någon: mm
kissed someone: nej

Hur..
svarar du i telefon: hallå?!
tycker du om gul-bil-leken: nja
hur mycket pengar har du på dig nu?: 0:-
mycket är klockan: 18:43

Vem..
de 10:de sms ifrån och vad står de där: Josefine mukka<3 : okej :)
Ringde du senast: Therese strand
vill du kasta en sten i huvet på: dum fråga ..
saknar du mest just nu: Jesper såklart :) <3
ska du träffa imorgon: folk i skolan å rektorn..
vem fick du senaste sms av: Jennifer Pantzare

Ja och Nej frågor..
cyklat utan händer: har inte cyklat på länge..
gråtit en hel natt: om de ska vara innom 48 timmar så nej . men annars har jag gråtit mig till söms..
druckit å spytt: inte på de senaste 48 timmarna.
åkt vattenskidor: inte innom 48 timmar
åkt rullstol: -||-
köpt lösgodis för mer än 50kr: -||-

Senast du..
skratta: för 1 timma sen kanske.
grät: inte för så länge sen..
filmen du såg: p.s i love you
drog ett skämt: idag

Har du under den senaste månaden..
kysst någon: jååå :) <3
bakat: nej?
tänkt ta livet av dig: varför skulle jag?

Senaste person som..
sov i din säng: Jesper :)<3
såg dig gråta: Jesper
fick dig att gråta: hmm svår fråga..
du gick på bio med: kommer inte ihåg
du gick på stan med: Yasse å milia
skällde på dig : mami?
kramade dig: Josefine mukka :)
sa hej till dig: jocke
skickade ett sms till dig: de har jag ju redan sagt?!
skrev till dig på msn:???:S

ska fortsätta med att säga jag har varit å badat med Josse Andre Tomas och Lisa var riktigt roligt faktist. Men nu är jag helt slut .. sov inte så bra i natt heller, så kommer nog somna snart :D
pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0