14/4

nemen hejsan ;) tar upp om gårdagen först
For in till stan vid halv 12 satte mig på smedjan med lisa å stekte som satan med hon oskar oskar ted rasmus och jocke sen drog killarna så kom josse vid halv 3 så satt vi fortfarande kvar så kom oskar en sväng sen leo och när dom dragit for jag å josse å käka på korvgubben sen gick vi till tandläkarn för att boka om min tid och sen fick jag sitta å kolla på när dom pilla i josses mun hahaha :P
Efter det träffa vi tim så åkte vi hem till josse tog en rök men josse var så jävla osocial när hon spela sitt jävla spel så fick skjuts hem av tim eller vi stanna hos leo en sväng sen hem så käka jag osv somna vid 8 tiden :S

Idag då vakna vid 7 sen drog jag till parktiken men var inte där så länge hade så sjukt ont i skallen så åkte hem somna och vakna för ett tag sen . så man kan ju säga att jag har sovit ganska så jävla mycket nu. Ingen aning om vad som händer idag men men det får man ju se ;)

Nu ska jag ringa till lisa å höra lite skvaller hehe ;) puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0