21/4

nu skriver jag bara fort , är lite stressad för måste packa äta och allt såntdär grejs innan mamma kommer sen måste å hämta upp adam och rasmus sen åker vi mot kåbdalis :)
Fyfan vad det ska bli roligt hojja , med helgen kommer gå så jävla fort nu när man har sett fram emot detta!
Det kommer ju vara men jävla massa folk där borta så roligt kommer man ju ha de . Kommer säkert bli så att man tar sig något glas vin ikv med folket å ha de underbart trevligt :)

Vad ska man annars säga . For till lisa igår vid 7 tiden drack kaffe med henne anders och mamma sen drog mamma. Så kom tim och hämta mig och lisa så for vi till han å snacka om allt och inget :) Vid 11 drog vi ut men det var ju helt dött.
Vid 12 skjutsade vi josse jackie spaxxy och jackis kille hem sen drog jag hem å sov som en prinsessa haha ;)

Ne nu blir jag stressad hör att mamma är utanför . måste packa nu hörs på söndag eller måndag ;) pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0