6/4

orkar inte skriva så mycket om dagen men efter praktiken for jag in till stan för skulle träffa bella som jag inte träffat på sjukt länge :S men vi gick runt sen kom josse så tog vi en macka å kaffe nere på smedjan sen satt vi bara å prata :)
For hem gjorde fläskfile å pommes sjukt gott sen sov jag 1 timma och vakna av att det var någon bakom dörren men vågade inte gå å kolla haha.

Såg nu på åsas facebook att gojjorna hos pappa har fått ungar eller vad man ska kalla det för , fan vad skoj men gud vad det kommer vara skrik där :P
brukar höra "tobbe din tjockis" sen brukar dom ropa på hundaran sen kan man höra "charlie ska duscha" osv massa sjuka grejer haha :D
ne men roligt ändå . Måste fara dit å hälsa på snart , har inte varit där på länge..

Imorgon blir det praktiken sen in till stan träffa bella fixa bolaget osv sen har jag ingen aning.
puss♥

   hitta bara en bild på charlie, men märta ser exakt likadan ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0