min bästigaste vän;)

Vad har hon för hårfärg just nu? Svart
Brukar hon färga håret? Jo
Vilka färger har hon haft? Blond brunt och rött?
Vad har hon för parfym? Massa olika!
Vad brukar hon använda för smink? Olika
Vad är erat första minne? Skolavslutningen för 2 år sen :)
Vart bor hon? Stan
Är du avundsjuk på henne? Lite :)
Vad heter hennes syskon? Sofia, Anna och Therese? inte säker
När träffades ni första gången? På en buss!
Hur träffades ni? Skolavslutningen för 2 år sen!
Vad går hon på för sporter? Inget just nu 
Vad brukar hon göra på helgerna? Dricka
Vad brukar hon göra efter skolan? Gå till stan?
Har ni kramats? Joo
Har ni pussats? Joo
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Aaa
Har hon fräknar? Tror inte de? 
Har ni kollat på film någon gång? Joo
Har ni bråkat någon gång? Haha jo de har vi
Har ni sovit i samma säng? Joodå
Har ni skrattat tills ni gråtit? Det också!
Vad gjorde du då? Vad är det för fråga?
Har hon sett dig gråta? Jo det har hon
Hur länge har ni varit kompisar? orkar inte ta upp de igen
Har hon svikit dig någon gång? Hmm nee inte tror jag de?
Har ni pratat i telefonen någon gång? Joo nästan varenda dag ;)
Är ni kompisar om 10 år? Det får vi hoppas :)
Och sist, vad heter din bästa vän? Josefine Mukka ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

nååå söt du är gumman! älskar dig ;) Många minnen & fler ska det bli! <33

btw, jag har lite småfräknar då jag solar :]

2011-04-07 @ 14:19:08
URL: http://jjosefinemukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0