16/2

Dag 19: En person som är snygg

det är ju helt klart jesper ;)


Annars idag så vakna jag faktist till väckarklockan vid 7 tiden , gick till bussen vid kvart i 8 sen var det bara att plågas i kylan .
Väl i skolan har jag varit så trött så har skrattat åt ingenting men roligt har det ju varit . Lektionerna var inte så jobbiga fick faktist redovisa på en lektion och jag var inte ens klar eller hade inte ens börjat med mitt arbete . Så stod där och försökete komma på något bra som till slut vart en diskution om Statoil vid mjölkudden hade en biltvätt å det visa sig till slut att dom hadde det haha :)
Sen har vi bara suttit med bokföringspapper .
Förstår inte att man måste gå ut i denna kyla , hade varit så skönt om man bara hade kunnat plugga hemma då det är så kallt , men nee :/

Vet inte annars vad jag ska skriva men ni får ha det bra till nästa gång jag skriver ;) puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0