21/2

sitter hemma just nu ska kolla på spårlöst sen big brother :)
Kan berätta lite om helgen . I fredags hyrde jag en lokal för att äta middag men några tjejer från klassen sen kom det mer folk dit .
Vid halv 11 åkte jag och några flickor till Adam och var där ett tag sen åkte jag hem å sov .
På lördagen skulle jag bara sitta hemma men vart ändrade planer när jag prata med lisa , vi drog till lokalen några stycken sen kom petter fredrik erik? och adam så satt vi å spela ölspelet efter det vart med massa tjort så skicka ut alla och förljde med killarna på krogen å det var roligt :) Kvällen vart ju roligt ändå!
Igår låg jag bara hemma å kolla på tv .
Mamma vart ju sjuk igår så jag har varit gullig och varit å handlat sen gjorde jag tacos till oss annars har jag bara tagit det lungt idag.

Till helgen blir det aningen att åka till Jesper eller så far jag till Elin på lördag , så får se vad helgen har att erbjuda , antingen eller ;)
Men hade varit roligt att fara till Jepser ändå saknar han så otroligt mycket.
Ne nu ska jag ta och kolla på spårlöst! ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0