22/2

sitter i skolan just nu och är sjukt hungrig , har lunch om 25 min så ska smaska i min massa mat haha :D
Nästa lektion ska bara fika sen göra något med bokföring så det ska bli chill å imorgon slutar vi 12 eller tidigare det kommer bli en nice vecka!!
Annars idag vet jag icke vad jag ska göra kanske städa lite eller ta en promenad eller nå vet fan inte. vill inte sova för då ligger jag vaken till halv 4 som i natt.
hmm vet inte vad jag ska säga eller jo jag räkna ut igår att när jag kollat klart sista avsnitten av tre kronor som kommer bli antinen idag eller imorogon så har jag spendetat 100 timmar på de , det är illa men det är ett bra program :)
ne hörrni nu ska jag försöka skriva klart den här engelska grejen sen går jag och käkar , kanske uppdaterar ikv eller nå puss

jag och min kusin förra vintern? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0