25/2

börjar med att säga att nu har jag LOV haha å gud så jag ska sova ut :)
Ikv blir det nog att dricka någon öl , vi får hem en platta med Karjala snart gud så gott!! Sen kanske det blir utgång man får de vad kvällen har att bjuda på .
Under lovet har jag inte planerat så mycket än att jag ska till pappa på tosdag sen åker vi till Pello där farmor bor :) har inte träffat henne på sjuk länge tror det är mer än ett år sen nu . så ska bli nice :D sen kommer det bli världens godaste mat det vet jag tex våfflor till frukost å allt som är smarrit .

Har städat mitt rum idag för min säng kommer ju vara upptagen imorgon av mammas kompis så var tvungen att ta bort allt . Det var verkligen vidrigt där, man gick på kläder och allt men nu jävlar är det så rent som det bara kan bli!
Sen skulle jag ju sätta upp belysning under sängen som jag velat ha sjukt länge så jag höll ju på där i kanske 30 min att he fast alla grejer å sen jävlar var det klart å jag överlycklig , men det höll inte i sig länge för LAMPjävlarna funka ju fan inte!! Måste fixa en ny ljusslinga någon vacker dag!

Annars imorgon ska jag till lilla gulliga Elin så ska vi äta och ha det supertrevligt vi tjejer längrar redan :D
Kanske hör av mig senare eller på söndag eller ni får ju se när jag uppdaterar ;)

Ser ni bara så go den är!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver iaf aldrig bli mätt när du är i pello! ;) haha!

2011-02-28 @ 11:49:06
URL: http://liisssay.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du behöver iaf aldrig vara hungrig när du är i pello! ;) haha

2011-02-28 @ 11:50:44
URL: http://liisssay.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha skrev fel först ;)

2011-02-28 @ 11:51:34
Postat av: tessy

blev glad aatt träffa dig med!!! riktigt skönt vaar det faktiskt!!! :) <3 ÅÅÅH vad ja saknar dig!

2011-03-01 @ 22:51:28
URL: http://tessssy,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0