9/2

Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider

Jag bodde i detta hus i haparanda tills jag var 8-10?år kommer inte ihåg riktigt .
Men jag saknar det iaf tänkte bara tillbaka på när jag var liten. Var utanför de huset i somras och jag ville bara gå in och kolla hur det såg ut där inne men ides inte gå å fråga men hade varit roligt att se hur det ser ut där inne nu :)
Finns så mycket som har hänt där inne och det är goda minnen som jag aldrig kommer glömma. En grej som jag och mamma börja prata igår faktist , ni kanske inte vill läsa de men bara att hoppa över de.
Men iaf vi börja prata om för när jag var liten gick jag och sov bredvid mamma och pappa och natten , å morsan sa de var ju inte svårt att höra när du kom för först hörde man stegen sen kliver du bara på mig och pappa sen la du dig och sov vidare men en 3-4åring kanske inte tänker på att vara tyst när man går :P
Sen kommer jag ihåg när jag och pappa alltid gjorde kojor och hade så roligt :D gud vad jag saknar det!
Nee men det finns mycket minnen därifrån..

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att jag får gå ner till tvättstugan och he in kläderna i torkgrejen.
Var på stan idag och sola med Bellsan sen gick vi runt och kolla på kläder och gick på tasty å käka . Där träffa jag Jennifer så satt och prata med henne om allt och ingenting . Sen var det bara att åka hem och tvätta!
Är ledig imorgon och på fredag gud vad skönt det ska bli och samtidigt skönt att åka iväg och vara med den underbaraste ;)
ne nu har jag inte så mycket mer att berätta till er faktist , eller inte vad jag kommer på nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0