11/1

Uppdaterade inget igår för jag somna vid 18 vakna vid 21 av att jesper ringer somna om vid 11 vakna halv 8 i morse :) det var gode skönt att sova.
Började som sagt 10.10 och jag var duktig på första lektionen , för dom andra hade ett prov så jag satt bara å skrev nå skit i min bok. Efter de var de lunch gick å käka med amanda men maten var då inge go så åt bara mackor sen kom dom andra flickorna och satte sig med oss.
Annars hade vi hndl med therese och vart inte så mycket göra där hon satt bara och prata, samma på sista lektionen med lena , eller vi satt och skrev upp om arbetstider osv :p
Efter skolan så mötte jag upp emma som vänta på mig i skolan gick med henne på staden och sen kom lollo så gick vi runt å kolla sen åkte jag hem och somna som vanligt :S Vakna av att mamma sa att maten var klar så de var bara att gå å äta ..
Annars ska jag skriva om hur denna terminen kommer vara
v2: Skola
v3: Skola
v4: Skola (några lärare är i Norge=slappvecka)
v5: Skola
v6: Skola
v7: Skola
v8: Skola
v9: Sportlov!
v10: Skola
v11: Skola
v12: Skola (några lärare är i Riksgränsen=slappvecka)
v13: Praktik
v14: Praktik
v15: Praktik
v16: Påsklov!
v17: Skola, ledig på måndag
v18: Skola
v19: SKola
v20: Skola
v21: Skola
v22: Skola måndag-onsdag
v23: Skola skola tisdag-fredag
Sen sommarlov ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0