12/1

Jaa börja morgonen med att jag inte hade pengar till bussen så mamma fick köra mig in till stan och medans de fick vi reda på att de var en krock påvägen till mammas jobb osv så att hon ändå hade blivit sen så de var ju lungt .
Skoldagen gick annars bra trött och jävlig men det rulla på.
Annars efter skolan gick jag med jennifer till stan köpte en cigglimpa och fyllde på busskortet då det gick 830 kr för mig idag :S 100 kr kvar att leva på denna månad så ska försöka få ihop dehär .
Iaf kom morsan hem nyss å berätta att i dendär krocken så var det 2 personer som dog fan vad hemskt , men vet ju inte vad som har hänt så..
nu ska jag vila i några minuter sen kanske jag tar tag i rummet om jag har orken till det då ;)
hade puss
juste gick och leta en APU plats idag men det finns ju fan ingenstans , så får fara till storheden någon dag och finns de inte där kanske jag gör APUn i haparanda men låter hemskt att vara där i 3 veckor :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0