13/1 senare

råkade somna när jag kom hem från skolan och det är ju inte ovanligt , men vakna vid 7 av värsta paniken drömde om jesper men orkar inte ta upp de här :p
När jag vaknat så sitter jag bara på soffan och så hör man mitt i allt är du vaken ? :O så jag mmar bara för är inte på humör när jag bara sovit någon timma . Men mamma lyckas göra mig glad å säger att det finns popcorn å saft ;) sen har jag ringt jesper men han ska ringa upp på kanske 20 minuter , hann aldrig prata med han igår för somna vid 6 å vakna halv 10 så hann aldrig prata med gullet .
Annars har jag inte gjort något och ska inte göra så mycket bara sitta här på soffan :)
Imorgon är det ju fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra eller jag vet att jag har skola mellan 08.15-11.10 sen är jag ledig ;)

Hitta denna på amandas blogg och jag är också nyfiken snälla svara på de : )))
eller ni får ju vara anonyma om ni vill

Kommentarer
Postat av: Mamma Becha

1. Milla :)

2. Facebook :)

3. För du är lillsnor :)

2011-01-13 @ 21:13:06
URL: http://vitameaanimamea.blogg.se/
Postat av: Sofia

1. Sofia

2. Facebook =)

3. För jag gillar att kolla runt i en massa bloggar, även om jag inte känner personen. Men bara man vet vem personen är så är det roligt ;b direkt jag ser att nån har en blogg så brukar jag gå in och kolla, hehe.

2011-01-15 @ 15:35:09
URL: http://karlander.blogg.se/
Postat av: celina

1. celina

2. Jag frågade dej ;)

3. För att jag vill veta vad som händer!!!!

2011-01-16 @ 11:22:24
URL: http://ffluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0