13/1 sovastund

slänger in några rader nu innan jag somnar ,
Mamma börja snacka om att jag skulle få låna en telefon från hennes jobbkamrat tror jag men det var bara en ring och sms telefon och då kommer jag inte förstå mig på den för jag antar att det blir en nokia då :s så jag håller mig till min gamla W810i som laggar , vibrationen är på när den vill eller när jag bankar telefonen i något. Kameran funkar inte eller inte mycket som funkar på den de går att ringa och skriva sms det är de enda jag behöver just nu ;)
Min gamla vet jag inte vad som händer med den , josse lyckades komma på ett knep om hur den skulle funka men det går ju inte om man ska hålla på med mobilen hela tiden , man måste sitta med alla krafter man har och trycka på en grej men det orkar jag inte med.
Ska pröva starta den imorgon iaf så jag kan ta kort .
Josse ville ha med mig till rosvik om vi tar oss hem därifrån imorgon men vi får se hur det blir med den saken , brukar aldrig bli som man planerar iaf inte för mig haha :D
Inte varit på så bra humör idag men jesper lyckades få göra så jag fick ett leende på läpparna , eller han lyckas alltid få mig på bra humör ;D
Ne fan nu blir det för mycke skrivande ska he mig i säng nu ska upp 06.40 imorgon när jag ska hinna duscha å allt HA DE BRA ;)

R.I.P                                                                      och välkommen fulefan
                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0