14/1

hellååååååå slutade ju skolan idag vid 11 så gick jag och käka med ämma. Efter de gick jag till stan å tog bussen hem sov till klockan 3 sen locka jag håret å for till statoil å sökte praktikplats (APU) men skulle komma tillbaka på måndag.
Sen kom sebbe och hämta upp mig så for vi å plocka upp josse sen bolaget och sen kom jag hem sminkat mig och nu sitter jag och väntar på maten , intressant va? haha nee.
hmm vad ska jag mer säga vid 7 kommer sebbe och hämtar upp mig sen hämtar vi josse sen åker vi till sebbe och där är massa trevligt folk :)
Imorgon har jag och jesper varit tsm i 4 månader känns som att vi varit tsm svin länge men icket de , ska ta och ringa han nu innan jag ska äta .
ha en trevlig helg, det ska iaf jag ha :)


Kommentarer
Postat av: tessy

du e snyggingen! :D fan, du måste lördag <3

2011-01-14 @ 18:57:53
URL: http://tessssy,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0