4/1

Har precis vaknat , fortfarande sjukt trött men måste sktiga upp så ja kan somna i natt :)
Åker till jesper imorgon på morgon med 8 bussen , så måste upp tidit .
Annars idag har jag planerat att träffa josse som faktist skrev nu å fråga om jag var vaken , hon jobbar nog fortfarande sen åker jag till stan .
Tänkte träffa emma också men tönten sover fortfarande och kommer nog inte vakna när jag ringer henne :P
Vad kan jag mer tala om för er hmm josse jag och nå folk kanske ska dra å åka madrass idag , det var fan sjukt länge sen man gjorde det haha :D
Ne men ja får inte vara hemma före 8 idag typ , eller i såfall måste jag ha något att göra , för annars blir det som igår att jag somnar på soffan vid 6 å vaknar klockan 8 helt pigg och de går ju inte !! :P
Men nu ska jag he på mig nå kläder å få i mig nå mat sen åka in till staden .
Kan skriva sen senare ;) /johanna

ja och josse i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0