6/1

hellojsan ;)
Har inte gjort så mycket idag vakna vid 1 å sen har jag bara legat på soffan , håller på att tappa rösten :(
Iaf igår for jag ju till jesper , de var jättemysigt att bara få vara i hans närhet :) Vi låg bara å kolla på film prata om allt möjligt å mös på bara och i mellanåt gick vi ner och åt med dom andra som var där borta :)
Gick även på en promenad i 15 min typ inge länge men det var så jävla kallt .
Ne men de var riktigt mysigt , saknar han redan :(

Annars idag vet jag fan inte vad som händer . Båda mina telefoner är trasiga :( den ena kan man bara starta och de är den nyaste telefonen jag har och den andra W810i går inte att ladda om jag inte gör de via datorn men inte har jag med mig en dator vart jag än går :S så vet fan inte vad jag ska ta å göra :(
Men vi får höras

fick denhär av jesper helt fin :)

som han har gjort själv eller färglagt :)

älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0